Tisdag

Publicerat 2014-02-18 kl. 16:49:21 av Isabel Håkansson
Hejhej!
Skoldagen - √. Tisdagar betyder lugn skoldag så det är superskönt, den enda skriv uppgiften vi hade på hela dan var på SO:n & jag gillar SO så det var ju bra haha! Kom alldeles precis upp till stallet, väldigt glad över mina två vänner Pernilla och Märta som jag har så kul med, sen att jag fick snacka av mig iallafall lite med Märta på bussresan  hem gjorde inte dan sämre, är så jäkla tacksam över att jag har henne ♥
 
Är i stallet nu och tömkörning står på Snobbens schema idag somsagt. När han motionerats ska hans ben spolas och sen ska han får sova med BoT paddar och lindor + BoT ryggvärmare 15 minuter innan han går in i boxen idag, tror han skulle må gott av det! Philip masseras lite med massageborsten vilket han brukar tycka är skönt, lillen. Ikväll ska jag iväg på middagsdejt med kompisar eftersom Milla åker till USA imorgon, så vi hörs efter det!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback