Tisdag

Publicerat 2014-02-11 kl. 16:18:57 av Isabel Håkansson
Hello bloggers! Denhär dagen har faktiskt varit bra, det bästa var helt klart pratstunden med Sandra i bussen påväg hem, verkligen så glad att jag har henne, hon är så lojal, rak på sak, snäll och underbar! Vi hade en asbra disskution och kompisar och respekt, vi är så himla lika på den fronten, ska ringa henne ikväll så vi får fortsätta snacka. 
 
Nu då? Stallet står som nästa punkt på listan. Ska skritta S i 30 minuter, Philip likadant med min syster fast med lite trav och eventuellt galopp också. Efteråt ska all utrustning smörjas, det är så frostigt i luften just nu så lädret är jättetorrt och jag hatar sprucket och torrt läder :( ikväll ska jag plugga 1 timme och ta hand om mig själv lite, hörs efter det! 
Dagens
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback