Ta hand om mig själv morgon

Publicerat 2014-02-15 kl. 11:19:00 av Isabel Håkansson
Vaknade halv 8 imorse av mig själv.. bara spärrade upp ögonen och var klarvaken haha. Låg kvar i sängen till 9 och drog mig, lyssnade på Isabel & Rebeccas podcast och gick sen upp och åt frukost, fick svindel och dunkande huvudverk såfort jag reste på mig så jag la mig i badet 1 timme med facemask, scrubbade benen, rakade benen, smörjde in mig etc när jag ätit klart frukosten så nu mår jag en gnutta bättre. Pappa är sjuk som sjutton så jag hoppas inte han smittat mig..
 
Dagen har inte så mycket att erbjuda idag faktiskt, ska städa mitt rum lite innan jag går ut och ger kaninerna lite mat och städar burarna. Sedan ska jag till stallet och fixa där samt skritta S i paddocken. Ikväll om jag mår bättre så sover jag hos Milla, annars blir det hemmakväll.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback