Söndag

Publicerat 2014-02-02 kl. 18:48:38 av Isabel Håkansson
Denhär söndagen har varit bra faktiskt! Sov ju med Sara, Madde & Milla idag så det blev sovmorgon. När vi vaknade gick vi upp och åt frukost och sen gick vi & köpte energidrickor. Påvägen hem såg vi typ 100 ankor nere vid dammen (haha) så vi sprang in och hämtade bröd och matade dem. I brist på annat så gick vi till lärkan och solade, eller Madde solade.
 
När jag kom hem så skrittade jag och syrran ut hästarna i lite mer än en timme. Rask skritt och endel trav för Philip också! Nu har jag, syrran och mamma precis ätit middag och jag väntar på att klockan blir 7 för då är det ponnyakuten haha.
//Bild 1: Madde matar ankorna//                                       //Bild 2: Öronbild på en pigg liten S
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback