Sneakpeak

Publicerat 2014-02-12 kl. 16:53:12 av Isabel Håkansson
En liten sneak på dagens outfit ↑ 
 
Hej på er! Onsdagen är mer eller mindre helt avklarad och jag mellanlandar hemma för att äta middag och byta om. Vid halv 6 kommer Sandra hit och ska hjälpa mig i stallet, har man världens bästa bästis eller? ♥ Vi lär väl snacka om allt och inget, gossa med hästarna och lite sådär innan hon åker hem sen igen.
 
När jag kommer hem ska jag plugga, svenskan lär pluggas mer på och likaså engelska glosorna.
När det är gjort har jag några fria timmar att göra vad jag vill på och då ska jag:
 
1. Hoppa i mjukiskläder.
2. Ta fram kläder till imorgon. 
3. Bädda ner mig i sängen och se på nån serie eller nåt gammalt avsnitt av svenska hollywood fruar.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA

åh vad fina grejer!

2014-02-13 @ 14:43:33
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback