Shettisar..

Publicerat 2014-02-06 kl. 21:37:20 av Isabel Håkansson
har ett satans humör, end of story. Philip ville inte alls bli tömkörd idag och lyssnade inte ALLS på mina förhållingar. Tog jag lite i tömmarna och begärde en halt så gjorde han motsattsen och började springa fortare och inte heller ville han springa på volt eller svänga, knashäst. Efter att bara ha bråkat och haft dragkamper så gick jag in med honom och bytte ut tömmarna mot tyglar och red en sväng. Då var han jätteduktig, försökte dumma sig då & då men då var det lätt för mig att fixa till det.
 
Han var jätteduktig och kunde trava flera varv på volt med innerställning vilket inte gick för några månader sedan. Snobben skrittades under tiden jag höll på med Philip av min syster också i paddocken, som avslut så bytte vi ponnysar och skrittade ut en sväng. På vägen hem igen så började S trava/trippa och jag blev typ helt varm i kroppen, som jag saknar hans trav och att kunna utföra svettiga pass tillsammans med honom - S♥
Så jävla bäst, älskar er såsåsåså mycket bästa ponnysarna nånsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback