Händelserik uteritt

Publicerat 2014-02-16 kl. 18:16:00 av Isabel Håkansson
Alltså Snobben just nu.. överskottsenergi hej & hå! Idag så promenerade jag Snobben ut i 1 timme för att aggera lite fotograf till Pernilla och Philip. Först gick vi in på en rätt smal väg där Pernilla värmde upp Philip lite i trav medans jag fotade. Självklart stod det 2 hingstar i en hage precis brevid där dem sprang omkring som galningar, det var inte en så bra kombo med tanke på att S mer än gärna ville hänga på dem.
 
När Pernilla travat fram så gick vi snabbt därifrån för att förhindra att S skulle börja springa omkring eller liknande, så då fortsatte vi mot traktorhallen (bakväg till Ösby.) Pernilla både travade och galopperade vilket Philip tyckte var jättekul och Snobben stod snällt brevid mig som fotade och tittade på. Precis när vi skulle till att vända hem så fick S nåt ryck och slet sig, från ingenstans så bara höjde han huvudet och sprang iväg. Han stannade rätt snabbt dock när han fick syn på dem gräsrika dikerna bara en kort bit ifrån där han började, bless god för det!
 
Hela vägen hem sen gick han relativt lugnt och snällt, frustade och var nöjd över promenaden som vanligt ;) 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh vilka gosiga bilder! ♥
Sv: Inget riktigt "läger" så, jag och min kompis tog med oss våra ponnysar ner till Sissi och Nina Lilja i somras, så bodde vi och hästarna stod in stallade där under tre dagar. Med 2 träningar varje dag, hoppning, dressyr och terräng. Så det blev som vårat träningsläger kan man säga. Riktigt härligt och så kul! :D

2014-02-17 @ 20:24:52
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Jonna

Åh men Gud vad söta bilder :D

2014-02-20 @ 08:01:42
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback