Lov-måndag

Publicerat 2014-02-24 kl. 10:46:32 av Isabel Håkansson
Inte bloggat, förlåt för det. I lördags åkte jag till västerås med Pernilla & Frida och sen sov vi över hos Pernilla på kvällen, hade askul haha! Igår då så vaknade vi runt 10 och jag åkte hem halv 12. Direkt när jag kom hem så gick jag upp till stallet och fixade allt där och avslutade med lite ledarövningar med hästarna. S gick nakenfis i hagen igår också, första gången i år! Resten av dagen/kvällen spenderades i västerås med mami och papi. Åt middag, gick på ikea och såg bio.
 
Idag är första dagen på mitt lov och denhär dan får bli en riktig hemma-dag. Ska fixa mitt rum lite, fixa åt 3 hästar och motionera 2 stycken. Känns så himla skönt att kunna göra vad jag vill utan att jag måste känna en massa press och stress. Så innan jag drar igång allt så ska jag sitta en stund till i mina rosa mjukisar och stora tjocktröja och läsa lite bloggar, puss
Just nu, u-n-d-e-r-b-a-r-t ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback