Lördag - hello

Publicerat 2014-02-08 kl. 10:56:00 av Isabel Håkansson
Morning people!
Ställde larmet vid 9 imorse bara för att jag inte ville sova bort hela förmiddan men vaknade inte förrän typ 10 ändå.. suck. Aja, har käkat frukost och gett hundarna mat nu iallafall så alldeles strax ska jag ut för att ge kaninerna mat & sedan byter jag om och drar till stallet! Var inte i stallet igår, åkte till västerås istället så idag blir det heldag i stallet. Mamma och Pernilla skrittade hästarna och sådär, tack för det ♥ Skulle igentligen på fest men mamma och pappa ska bort så jag har ingen skjuts, då får stallet bli min sysselsättning idag helt enkelt - klagar inte!
 
Tänkte mig en lång skrittrunda med S idag och sen om jag hinner innan det blir mörkt så ska Philip motioneras också. Ska ut och gå med honom en sväng isåntfall tänkte jag, träna på stanna, backa för energi och trickträna lite. Annars så ska jag smörja all utrustning idag igen, har tid idag så då passar jag på ;) 
Halvgammal bild på Pernilla och urgulliga Philip!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback