Ledig dag

Publicerat 2014-02-26 kl. 19:30:45 av Isabel Håkansson
Denhär dagen har stått som en tom lucka i almernackan och den spenderades ihop med kompisar. Vaknade upp hos Märta typ runt 11, åt frukost och fixade oss lite. När vi hade fixat oss så gick vi ut för att fota men det slutade med att jag bara fotade henne eftersom jag varken hade snygga kläder eller en bra hårdag haha. Det var asroligt att sova med henne igen iallafall och jag har saknat det, massor ♥
 
Runt 2 gick jag till stan för att möta upp Sara & Julia. Gick och tog en fika och sen kom Nattah också och var med oss. Gick mest runt typ så jag tog 4 bussen hem. När jag kom hem gick jag ut med hundarna och åt middag för att sen sätta igång att bada hundarna. Hann bara med två stycken idag dock eftersom det tar sin lilla tid med varje hund med tanke på att vi både schamponerar två gånger och fönar + borstar.
 
Ett känslo-laddat inlägg kommer eventuellt upp senare ikväll, bara för att jag känner för att skriva av mig lite.. 
watch out! 
Lite av dagen i bilder ↑
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback