Kompis kväll

Publicerat 2014-02-25 kl. 21:13:20 av Isabel Håkansson
Hej på er! Lite spontant sisådär drog jag hem till Märta efter jag varit i stallet. Snobben fick sig förövrigt en lång promenad idag på några kilometer i vårsolen. Philip och syrran red med & Philip hade minst sagt vårkänslor idag. Bockade, sparkade bakut och gjorde några tappra försök att få av Pernilla ett x-antal gånger innan vi bestämde oss för att gå hem och rida av honom lite i paddocken istället.
 
Efter stallet drog jag hem till Märta somsagt och jag kom hit runt halv 7. Sen dess har vi typ ätit, snackat, ätit och snackat om vartannat och haft det braaa. Älskar att vara med Märta, hon känns så äkta ♥
Haha lite gottis till ikväll ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback