Ingen höjdar kväll

Publicerat 2014-02-10 kl. 22:37:00 av Isabel Håkansson
Känner att jag framstår som en bitter & allmänt tråkig människa här på bloggen, men det är faktiskt så jag och mitt liv ser ut just nu haha.. Skolan suger all energi ur mig, hästarna får det lilla som är kvar och jag är mer död än levande. Var i stallet 3 timmar nu ikväll, mockade pysslade med hästarna lääänge. Dem är verkligen mitt allt, mina bästa och vackraste ägodelar utan tvekan.
 
Tänkt mycket hela kvällen vilket lett till att jag har haft deppmode on, grät en skvätt och sen inget mer med det liksom, nya tag imorgon igen - nu kan det bara bli bättre ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märta

Får typ panik för du är så himla snygg!!!

Svar: Men ska du säga?!?!
isabelhakansson.blogg.se

2014-02-11 @ 17:05:40
URL: http://martadomberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback