Goskväll

Publicerat 2014-02-21 kl. 20:42:22 av Isabel Håkansson
Sommarbild ur arkivet
Red Snobben i 40 minuter skritt somsagt. Det var både takras och regn med slask snö som plaskade under hovarna på honom men det har aldrig hindrat oss förut. Han var sjöblöt när jag ridit klart (av regnet och inte av svett om ni trodde det haha) så han får sova inne med halstäcke inatt så han torkar tills imorgonbitti.
 
Bytte om till myskläder när jag kom hem, åt lite gottis som pappa köpt hem och gick sen ut en sväng med hundarna. Tänkte hoppa in i duschen nu strax och fräscha till mig lite och sen ska jag fördjupa mig i swefilmers alla tusentals filmer och kolla ifall jag hittar någon jag kan kolla på.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback