Givande tömkörningspass

Publicerat 2014-02-18 kl. 21:38:02 av Isabel Håkansson
Snobben var så duktig idag under tömkörningspasset! Inte för att jag gjorde nånting speciellt haha, får ju inte jobba honom på volt eller överhuvudtaget ställa honom men han var så lyhörd för min röst och lyssnade bra på mina förhållningar när det gällde stopp och framåt. Under dessa snart 3 veckor med skritt har jag verkligen kommit underfund med hur viktig och givande skritten faktiskt är, Snobben blir så avslappnad när han fått skritta några varv och sänker självmant huvudet och frustar varannat steg.
  
Så sen när han är igångsatt igen så ska jag utan tvekan ta en dag i veckan och bara ut och skritta lååångt, tror han kommer uppskatta det! :)
Bild ifrån google. Brukar ni tömköra och isåntfall för vilket syfte? Muskelbygge, för varieringensskull etc?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback