Färdig för dagen

Publicerat 2014-02-11 kl. 21:07:37 av Isabel Håkansson
Stallet & plugget - check. Stallet gick faktiskt fort idag till skillnad från andra dagar, 3 timmar och då hann vi rida, smörja, rykta hästarna och mocka, fixa mat, byta vatten och allt vad stallsysslor innebär. Skrittade Snobben uppsuttet i 40 minuter i repgrimma och körde lite ledarövningar dem sista 10 minutrarna. Hjälpte Pernilla lite med Philip och WOW vad speedad han var idag lillen, galopperade och travade på som aldrig förr! 
 
När jag kom hem ifrån stallet tog jag mig en snabb dusch, hoppade i mjukiskläderna och pluggade glosor i 20 minuter och svenska i 40 minuter.
Nu - finally - ska jag sätta mig i soffan tillsammans med mamma och se på tv, godnatt ♥
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Essmailda

Finaste ponnyn<3

2014-02-11 @ 23:12:43
URL: http://ingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback