En dag att stanna upp

Publicerat 2014-02-17 kl. 19:16:14 av Isabel Håkansson
Pga personliga skäl så stannade jag hemma ifrån skolan imorse. Hade den värsta morgonen nånsin iprincip och jag önskar att den vore ogjord, nog om det. Både min syrra & jag var hemma idag alltså och vi åkte till stallet runt halv 1 för att få koppla bort allt annat med världens bästaste hästar. Att mötas utav hästarna som kommer gåendes mot en såfort man kommer in på stallplanen är den bästa känslan som finns ♥
 
Anyway, skrittade S i 30 minuter uppifrån och 10 minuter ifrån marken. Passade på att hjälpa Pernilla lite också med en rätt envis Philip idag, shettishumöret var på topp och ibörjan gjorde han precis allt tvärtemot än vad Pernilla ville haha. Det gick bra tillsist iallafall och dem avslutade passet med några skutt på ett 40 cm räcke, så duktiga så!
 
Jag behövde verkligen denhär dagen för att bara stanna upp och tänka och låta verkligheten komma ikapp lite. Vill inte skriva ut alltför mycket men nu vet ni kanske varför updaten vart lite dålig idag..
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback