Dear thursday

Publicerat 2014-02-13 kl. 15:23:49 av Isabel Håkansson
Torsdagen halvt avklarad, fyyy så skönt! Skolan gick bra idag, eller bra & bra, men det känns som om jag börjar förstå matten och det känns asbra, äntligen efter ca ett halvår trillade poletten FÖRHOPPNINGSVIS ner ;)
Kom hem runt halv 3 och käkade en snabb-lunch och ska till stallet nu. Skritt 50 minuter på herr S står på schemat.
 
Har inte bestämt mig ännu om jag ska skritta i paddocken eller ut.. förmodar att om jag rider ut kommer han göra allt annat än skritta så det får nog bli i paddocken. Philip ska bara ridas igenom lite lätt, lite jogging men samtidigt få ur lite energi.
Hörs ikväll, tänkte skriva ihop en liten presentation av mig och mina hästar för er nya läsare när jag kommer hem, låter det bra?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback