Dagen idag

Publicerat 2014-02-09 kl. 19:40:59 av Isabel Håkansson
Hejsan! Söndagen är så gott som över och jag har söndags-ångest som vanligt.. ogillar skolan något så otroligt & bläää. Anyways, dagen idag då.. jag och Pernilla fixade stallet vid halv 9 imorse, tog ut hästarna, mockade och toppade det med en promenad på 50 minuter. Snobben var extremt pigg imorse och sprang omkring lite i hagen så jag lät honom gå i rask skritt utan dess like hela promenaden i hopp om att få ur honom lite energi.
 
Efter stallet så åkte hela familjen till västerås. Lämnade in mina Soft Up's på lagning och sådär, jättemysigt och roligt att göra nånting med hela familjen! Nu ikväll har jag hjälpt mamma att byta lite gardiner samt städat lite smått, mitt rum står på tur nu.. ska byta sängkläder och damma, söndag it is.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback