Dagen har gått i ett

Publicerat 2014-02-05 kl. 20:25:33 av Isabel Håkansson
Shit vad fort denna dag har gått, den är ju iprincip över & jag har inte fått ett skit gjort rent ut sagt! Eller visst, jag har gjort ett SO-prov och gått på utvecklingssamtal, men annars så inget.. SO-provet vågar jag inte hoppas för mycket på men jag håller tummarna på över godkänt iallafall!
 
Imorgon ska jag äntligen till stallet efter 2 dagars uppehåll, tror jag behöver lite små pauser då och då för att liksom hinna andas ut lite om ni förstår. Imorgon somsagt blir det tömkörning för Philips del och skritt somvanligt för Snobbens del. Ska även putsa all utrustning inklusive mina 3 älsklings-stövlar. Nu - plugg. Hörs senare eller imorgon!
Just nu, bästa Nalle Puh byxorna ju haha ↑♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback