Arg Isabel

Publicerat 2014-02-03 kl. 13:37:00 av Isabel Håkansson
Mina Soft Up pro som jag köpte i våras har gått sönder?!?!? Dem gick sönder i början av december/slutet på november ca, plattan under själva "dynan" där jag har min fot bara trillade av när jag skulle sätta i foten och hoppa upp, HUR sjukt är inte det? Vi köpte dem splitter nya för 2349 kr på hööks och dem gick sönder bara sådär? Jag har inte kvittot kvar heller så åååh jag har sån panik!
Det är alltså plattan där pilen pekar som trillat av..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Mickis

åk tillbaka med dem ändå!
såna borde faktiskt hålla liiiiite längre än så för det priset.. dem brukar vara väldigt förstående på hööks :)

2014-02-03 @ 18:23:19
URL: http://mikaelaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback