7 saker jag längtar till

Publicerat 2014-02-28 kl. 09:15:00 av Isabel Håkansson
♥ Att få börja sätta igång S, är så ridsugen & uttråkad nu när jag inte får rida min S. Saknar det så himla mycket :(
 
♥ Tills vi kommer fram till göteborg haha, är åksjuk och vill bara komma fram hihi!
 
♥ Till sommar och sommarlov - behöver jag säga mer?
♥ Tills att få kunna säga det ↑ till mami och papi.
 
♥ Att få gå ut 9:an och sen kunna starta ett nytt liv i en ny stad på en helt ny skola, iih.
 
♥ Gröntkortkursen. Ska på grönkortkurs i hallsta i slutet av Mars och gå en kurs bara för att jag missade den som var här i Sala haha. Nejmen det ska bli kul faktiskt och ännu roligare är det ju sen när jag äntligen kan tävla lokalt!
 
♥ Nästa resa till Tenerife. Tenerife är ett ställe jag trivs på rakt igenom, älskar att vara där & ännu roligare är det ju att jag hittar där själv efter att vi åkt dit nu ett x-antal år i rad.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback