5..

Publicerat 2014-02-18 kl. 12:25:00 av Isabel Håkansson
.. Saker om mig:
 
♥ Jag hatar med betoning på hatar att röra vid saker med blöta fingrar, får rysningar bara jag tänker på det!
 
♥ När jag går i mörker/rider ut själv/är uttråkad så gör jag alltid videobloggar som jag sen direkt raderar.
 
♥ Jag verkligen älskar att rida S, han är nånstans mittemellan het och seg, helt lagom! Lite stark och pigg i hoppningen och vid uteritter, hoppar allt man styr på iprincip och är arbetsvillig. Gör ingenting gratis och en häst att verkligen utvecklas och JOBBA med & man får kvittot i handen såfort man gjort rätt eller fel. Många av mina kompisar tycker han är lite obehaglig just för att han är så oförutsägbar men jag håller inte med, han är världens mest personliga ponny och det är just det jag gillar hos honom!
 
♥ Såfort jag ser nån kille jag tycker är snygg så målar jag upp hela vår framtid tillsammans i mitt huvud ;)
 
♥ Jag har aldrig varit någon starstruck eller nördat nån speciell sångare.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback