Wishlist - jul 2014.

Publicerat 2014-12-13 kl. 15:23:00 av Isabel Håkansson
Pengar - Vem vill inte ha pengar liksom? Alltid bra med lite pengar, hehe. 
 
Real techniques borstar - Jag är helt kär i alla real techniques borstarna och vill gärna ha iallafall 1 sminkborste ifrån det märket. Dem är jättelena och rätt kompakta borstar vilket gör det lätt att applicera sminket. 
 
En spegel med "sminklampor" - Nånting jag vill investera och ha hemma hos mamma i vår nya lägenhet. Vi kommer bara att ha 1 (!!!!) toalett i nya lägenheten, så nu gäller det för mig och syrran att sminka oss inne på våra rum. Vad passar då bättre än en spegel med såkallade sminklampor? 
 
Concealer - Jag önskar mig en bra concealer som inte blir för mycket på huden utan ser naturlig ut, men samtidigt täckande såklart. 
 
Gymkort (ej med på collaget) - 2015 ska verkligen bli mitt träningsår! Eller iallafall som jag planerat nu, hehe. Jag hoppas och tror verkligen att jag kan ta tag i träningen för min egen del under 2015, det skulle vara jättenyttigt när jag rider b.la. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback