Veckans planer ♥

Publicerat 2014-12-08 kl. 15:33:00 av Isabel Håkansson
Måndag: Sjuk, sova, se serier, plugga och lite lugnt fixa stallet.
 
Tisdag: Förhoppningsvis frisk, skola och longera Snobben.
 
Onsdag: Skola, ut och gå med Snobben/skritta ut på hacket.
 
Torsdag: Skola, Sanna rider. Hon och Snobben ska ut och galoppträna!
 
Fredag: Skola och lucia i skolan (IIIH), avslappnande pass för Snobben sen. Släpa fram ettpar bommar och trimma över. 
 
Lördag: Oplanerat, uteritt för S.
 
Söndag: Oplanerat, uteritt för S.

Rätt lugn och vanlig vecka, inget utöver det liksom. Jag är jättehypad och taggad till lucian på fredag, det ska verkligen bli jättekul och asmysigt. Alltid, genom alla skolår så har jag alltid älskat "luciafirandena".. det känns så mysigt och kul på samma gång, haha. Snobben ska aktiveras varenda dag och inte vila nånting den här veckan eftersom han vilade hela helgen pågrund av min magsjuka.
 
Hur ser veckan ut för er, läsare? Nåt kul i veckoplaneringen som ni ser fram emot extra mycket? Let me know about it ♥
Mitt veckocitat den här veckan får bli... "Don't give up just because things are hard". Aldrig tänker jag ge upp, släppa allt eller tappa greppet om livet. Igen. Det är mycket just nu med skolan framför allt, MEN - livet kan funka ändå. Kom ihåg, livet blir exakt vad ni gör det till.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Vilken mysig vecka, trots att det är lite lugnare.. skönt ibland det med!
Jag ser extra fram emot vårt årliga julfirande med julshow i vårt stall hemma på lördag, alla samlas, vi fikar gott, äter och samtidigt slänger in en liten maskeradhoppning med häst och julklappsrace utan häst. Det brukar alltid vara så himla mysigt och verkligen ett balsam för stjälen att träffa alla, skratta och ha kul.
Sedan även att åka till Ullared i veckan och hoppträna är väll också någon höjdpunkt!

Kram på dig finis <3

2014-12-08 @ 16:10:10
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback