Tidig fredagsmorgon.

Publicerat 2014-12-26 kl. 08:42:00 av Isabel Håkansson
My morning. 

Godmorgon, hörni! Idag är jag uppe tidigt för att hinna göra mig i ordning, mata djuren och käka frukost innan jag ska iväg för en shoppingdag i grannstaden. Det är första dagen av mellandagsrean och jag är såå taggad på att få med mig en massa snyggt hem, verkligen. Plånboken är full med presentkort och pengar efter julaftonsdagen, så det äääger! 
 
Och på tal om julklappar, vad tycker ni.. ska jag visa upp vad jag fick? Jag fick så fina presenter och jag är nöjd över alltihop. Därför smärtar det lite i hjärtat att veta att det finns barn som inte fick nånting, eller spenderade julaftonskvällen inne på sitt rum med en stor klump i magen för att föräldrarna dricker sprit. Jag skulle vilja bjuda hem varenda en av dem, ge dem julklappar och julmat för att sen garantera dem att ingen alkohol dricks i vårt hus.. ♥ Världen är så orättvis, och när barn behöver känna rädsla inför en högtid som ska vara årets mysigaste stund så blir jag arg och ledsen. På riktigt. 
 
Med det sagt så, nej. Jag tänker faktiskt inte visa vad jag fick i julklapp, ni får nöjda er med att jag säger att jag fick en massa fint och välbehövligt - thats it. Nu ska jag börja sminka mig, värma på plattången och ta fram lite kläder. Vi hörs senare hörni, love u all. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback