Tack för en grym dag, #SIHS2014

Publicerat 2014-12-01 kl. 01:48:00 av Isabel Håkansson
Ni ser säkert vad klockan är, nämligen tio i 2 på natten. Jag ska upp om 4,5 timmar igen för att hinna duscha innan skolan, och jag vet 3 tjejer som kommer vara extreemt trötta imorgonbitti när klockan ringer. Men det är så värt det, för Stockholm international horse show levererade! År efter år så lämnar man arenan med så mycket känsla & intryck, och i år var inget undantag. 
 
Hästar och ridsport, det är verkligen nåt jag brinner för. VILKA fantastiska djur hästar är, egentligen. Ikväll har jag kollat på 140 hoppning, körning, hästar som hoppat över motorcyklar, små fallabellor som galopperat omkring tillsammans dalmatin-hundar, hästar ställt upp för ryttare som inte ridit mer än ettpar månader och hästar som bärt runt på allt ifrån ryttare till stora trummor. Ännu en gång - vilka fantastiska djur hästar är, verkligen. 
 
Imorgon kommer jag skriva om saker jag la märke till under showens gång, lägga upp bilder på all min shopping och blogga i massor. Men nu hörni, nu måste jag sova. Ögonen går i kors och hjärnan är på högvarv. Jag behöver all sömn jag kan få om jag överhuvudtaget ska klara av en hel skoldag imorgon. Godnatt ♥
Tack till ALLA som vart inblandade under denna helg, love u. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: STINA

Visa shooooopppiiing råååå

2014-12-02 @ 05:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback