Svaren uppladdade & fransarna fixade..

Publicerat 2014-12-29 kl. 14:29:10 av Isabel Håkansson
Hej på er, äntligen! ♥ Nu är dagens alla måsten utförda och jag har resten av dan ledig, så härligt! Och innan jag kickar igång det här inlägget så ber jag uppriktigt och ärligt om ursäkt för att svaren inte kom upp igår, jag ihop med Märta och Sandra spelade in svars-videon.. men sen blev det inte att dem kom upp direkt på bloggen bara. Men håll utkik, om nån halvtimme eller två så är svaren uppladdade här. Vi disskuterar SD, näthat och en massa annat. Jag är 100% ärlig och jag inväntar kommentarer ifrån er efter att ni kollat på klippen.. 
 
Anyhow, igårkväll så sov Sandra och Märta över här och vi hade en rolig och mysig kväll ihop! Vi gjorde inget speciellt, men det kan vara skönt det också ibland. Vi somnade sent och därför var det tungt att gå upp imorse när klockan ringde, men upp och in till stan kom vi iallafall. Jag hade ju tid hos frisören för att fixa fransarna vid 11:45, så vi var i stan ganska exakt en timme innan för att få tid att kolla runt inne på affärena litegrann innan jag hade min franstid. 
 
Det var såå skönt att få fylla på fransarna, dem var jätteglesa innan och jag hade ångest eftersom det såg så konstigt ut, hehe. Men nu är dem påfyllda iallafall och jag är lika nöjd som vanligt! Nu väntar stallet men innan dess ska jag göra upp en brasa och rasta hundarna.. vi hörs later on. 
Åh, visst är det FÖR fint med långa ögonfransar? I totally love it! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback