Summering av året - 2014.

Publicerat 2014-12-20 kl. 12:00:00 av Isabel Håkansson
Jag kommer att skriva inlägg med rubriken "Summering av året - 2014" i 4 delar, alltså summerar jag tre månader åt gången. Låt oss nu kika tillbaka nästan ett år och kolla vad jag hade för mig då... 

Januari: 
 Snobben kollades upp och en hältutredning gjordes, det var nåt som inte stämde. Metacam och skritt hela januari ut princip.. I och med att Snobben var skadad så fick jag oootroligt mycket spilltid och tog igen mycket missad kompistid över långa fikor på stan och sleepovers. I början av januari åkte jag ihop med familjen även ner till en utav världens finaste paradis-öar - Tenerife. Det var heeelt underbart! 
 
Februari: 
 Snobben skrittades, skrittades och skrittades. Han blev alltmer rastlös och slängde till och med av mig en gång då han fick totalfnatt ute på ett fält, haha. Plugget svämmade över i skolan och en betydelsefull häst för mig tog sina sista andetag här på jorden innan han galopperade vidare till dem evigt gröna ängarna.. En rätt tråkig och basic månad, actually. 
 
Mars: 
 I mars bröt kaoset loss här hemma och jag mådde så otroligt, otroligt dåligt. Jag hade ångest dagarna i enda och älskade känslan av att få gå & lägga mig. Jag var sängliggandes och grät säkert i snitt 2-3 timmar om dan, livet sög. Var det nåt positivt med den månaden så var det att Snobben var mer glad och sprallig then ever before och jag genomförde en grönt kort kurs! Jag umgicks även mycket med kompisar för att dämpa min otroliga ångest, och jag är evigt tacksam till dem.. dem hjälpte mig så otroligt mycket ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback