Summering av året - 2014

Publicerat 2014-12-31 kl. 12:00:00 av Isabel Håkansson
Juli: 
Jag spenderade massor av dagar på stranden, var med kompisar och sov på studsmattan flera gånger i veckan, badade och mådde bäst. Jag red även Tequila för första gången nånsin, och jag minns att jag tyckte hon var såå rolig och fin framförallt, trots att det inte gick eller såg speciellt bra ut. Jag och Milla utförde heeelt galna uteritter ihop med ponnysarna.. barbackaritter som slutade i race, långritter och mysiga skritturer. Åh, vad jag saknar det! 
 
Augusti: 
 Jag fortsatte att leva livet ihop med kompisarna, ponnysarna och allt. I augusti så hände det rätt mycket faktiskt, vi flyttade in i nya huset med pappa, jag och Sandra tränade endel, det var världens skogsbrand i Sala (den största branden i modern-tid) vilket gjorde att man knappt kunde vara ute vissa dagar, skolan drog igång och jag tillsammans med Snobben klippte metern för första gången på nästan ett år. En bra månad, helt klart!
 
September: 
 Jag red Tequila för andra gången och blev helt till mig när jag upptäckte hur fin hon hade blivit och vilka framsteg hon gjort på bara nån månad! Snobben och jag hoppade vår första terräng nånsin, framför publik och en bana på 13 hinder dessutom.. men det gick jättebra och Snobben raceade över vartenda hinder utan att tveka. Höbalar, granar, tak, stockar och stora platsrör var ingen match för Snobben! Hösten började smyga sig inpå och därav blev det en heldel myskvällar med kompisar. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback