Summering av året - 2014

Publicerat 2014-12-30 kl. 13:00:00 av Isabel Håkansson
April: 
 Jag fortsatte umgås med kompisar så mycket jag bara kunde & hann, och ÅH så många roliga kvällar vi hade ihop.. jag och mina grymma, bästa kompisar ♥ Det är när livet dippar så pass mycket som det gjorde för mig då, som alla kompisar sätts på prov.. Anyways, Snobben reds igång mer och mer och jag red otroligt bra pass på honom under april månad faktiskt, musklerna kom sakta men säkert och jag fortsatte att försöka leva ett normalt liv som möjligt.. trots omständigheterna.. 
 
Maj: 
 Jag tömkörde Philip mycket under denhär månaden kommer jag ihåg, tömkörningstrim i kvällssolen med världens gladaste shettis framför mig.. underbart. Snobben hoppades för första gången på 7 månader och han var pigg som hejkomochhjälpmig, typ. Han hoppade mig ur sadeln och jag kunde knappt ge honom en normal eftergift över hindrena då han brallade såfort han nuddat backen med framhovarna.. busen. Samma kväll som hopp-bilden på mig och Snobben togs (till höger) så hade jag även en utav dem värsta kvällarna i mitt liv. Tårar, svek, rädsla och poliser är det första som dyker upp i huvudet på mig när jag tänker tillbaks.
 
Juni: 
Sommarlovet kom och jag sa till mig själv att NU är det slut på rödsprängda ögon efter sömnlösa nätter, slut på gråt, slut på DETHÄR LIVET. Jag började om och firade in sommarlovet med b.la en tripp till Östersund med en utav mina bästavänner upp till ett gäng grymma tjejer, red och levde livet ihop med Snobben, Milla och Gulliver och trimmade vidare på min fina ponny. I den här månaden tog livet en vändning, till något bättre. Sena kvällar med kompisar, en massa skratt och roliga saker avlöste varandra. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Skönt att det blev bättre där i Juni från det sämre! <3
Kram!

2014-12-30 @ 14:56:53
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback