Shoppingen var bättre förra året..

Publicerat 2014-12-02 kl. 11:30:00 av Isabel Håkansson
Mitt första köp blev en ny slicksten till Snobben. Hans två gamla slickstenar är heeeelt förstörda, sönderbitna, vattniga och allmänt äckliga efter att S gått loss på dem.. hehe. Han är total-förälskad i alla sina slickstenar och han tvekade inte en sekund när jag gav honom hans nya slicksten igår utan dök direkt ner med mulen i burken.
Mitt andra & sista köp blev ett Swarovski pannband ifrån Charlies till Snobben. Det är guldfärgat och glittrar galet mycket, inte mig emot ;) Som ni vet så älskar jag glittriga detaljer när man rider, det är så himla snyggt och ser så lyxigt ut på nåt sätt. LOVE IT.
Mamma köpte nya rosa hö-kassar och syrran köpte en burk med 1,5 liter godis ifrån PS of Sweden, men mer än så blev det inte. Mässan var bättre förra året, tyvärr. Jag får trösta mig med att jag shoppade mycket åt mig själv dagen innan horse-show!
Publicerat i Newie,

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att mässan var dålig:( Men supersnyggt pannband du fick tag på i alla fall:)

2014-12-02 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback