#Roominspo

Publicerat 2014-12-17 kl. 14:30:00 av Isabel Håkansson
Inspo, inspo, inspo.. Shit, vad mycket fina grejer det finns. SICK. 

Jag vill att mitt nya rum hemma hos mamma ska gå i - hör och häpna - lila och vitt! I alla år har jag varit helt såld på ljusrosa och vitt, men i och med att mitt nya rum har en fontvägg i lila så får jag helt enkelt tänka om. Och vid närmare eftertanke, skulle det inte kunna bli riktigt mysigt att pryda den lila väggen med lite utskrivna bilder och en mysig ljusslinga? Think so. 
 
Taggad till 100% är jag på att rensa ur mitt nuvarande rum, slänge allt gammalt och köpa in en massa nytt. Ljuslyktor, pryda upp ett snyggt sminkbord och ställa fram ett klädesställ.. Jag tror att med lite engegemang kan mitt nya rum bli dö-snyggt och väldigt mysigt, för det är ju trots allt den känslan man strävar efter att få känna när man går in i sitt rum, liksom. Att det känns mysigt och "hemma".. ♥ Roominspo, det är svårt. Alltså.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gud vad mysigt!
Mitt rum går i beige/vitt/svart just nu, hoppas jag får lite av det jag önskar mig i julklapp som innefattar lite inredningsgrejer till mitt rum :D

2014-12-17 @ 16:48:47
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback