Planer för helgen + idag.

Publicerat 2014-12-19 kl. 09:50:00 av Isabel Håkansson
           
Fredag (idag): Julavslutning i skolan, slutar tidigt och catchar upp med en lunch på stan med två bra efter att jag slutat. Ska även fixa fransarna och köpa in de sista julklapparna. Snobben ska ridas ut ikväll, mycket sidvärsrörelser och galopp! 
 
Lördag: Rida Pepsi och ev. Snobben också. På kvällen så ska jag hem till pappa, mysmys. 
 
Söndag: Trimma Snobben på ridbanan, lösgörande och fokus på att få loss honom ordentligt i galoppen. På kvällen så ska jag, pappa och syrran iväg till västerås för att käka middag ute på resturang och se på bio. 

Jag har en sååå mysig och bra helg att se fram emot, verkligen! Nu kör vi, JULAVSLUTNING!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback