När musten går ur en..

Publicerat 2014-12-15 kl. 15:54:35 av Isabel Håkansson
Wah, vilken seg dag. Hela min dag startade med en försening och BAM - där sattes grunden för en dålig dag. Jag var så otroligt trött hela skoldagen och bättre blev det inte när huvudvärken började smyga sig inpå i slutet av skoldan.. Jag är trött på mörker, kyla och den svenska vintern som nu för tiden SUGER. Jag vill ha snö och riktig vinter eller ingenting alls, thats it. 
 
Hur som helst, nu håller jag på att koka lite pasta och tänkte göra i ordning lite pesto-pasta som en snabbmåltid innan stallet. Jag ska bara rida Snobben idag tror jag, lite trim på banan och skritta av honom utomhus. Förhoppningsvis är ridbanan mjuk med tanke på att det regnat hela dagen och varit plusgrader, hoppashoppas! Förutom att rida Snobben så ska jag även smörja min älskade sadel, jag tar hand om den som om den vore mitt eget barn hihi. Älskar den! 
 
Ikväll så står serier och ett lååångt bad på schemat. Jag är helt utpumpad, slutkörd och tom i skallen på samma gång. Livet dippar och jag känner hur min motivation sakta men säkert rinner ur kroppen. All stress med skolan på senaste tiden, det ständiga mörkret och LIVET i allmänhet har kommit ifatt mig nu. Men jag ska igenom skiten, tiden för att ligga i sängen och gråta finns inte. Inte för mig. 
HAPPY THOUGHTS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är bäst vännen <3

Svar: Du är <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-15 @ 16:03:14
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback