Några bilder som piggar upp denna gråa morgon ♥

Publicerat 2014-12-03 kl. 07:30:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon, världens bästa ni! Läget idag? Med mig är det bara bra! Jag drar igenom dagens planer lite snabbt.. 
 
• Skolan, få ett spanskaprov avklarat.
• Hem, käka nånting lite snabbt och dra till stallet. 
• Spola av mina soft-up's, lägga fram en träningsoutfit för mig och Snobben osv. 
• Lasta på Snobben & dra till ridhuset. 
• Duscha, plugga, blogga. 
• Soooova. 
 
Som ni ser - fullspäckat schema hela långa dan. Som tur är slutar jag tidigt i skolan idag, samt att syrran lovat mig att mocka min box och packa mina höpåsar idag, lyx! Jag har en bra magkänsla inför dagens kommande ridpass och tänker se till att göra nånting bra utav dagen, at all. Det är onsdag allihopa och nu är vi halvvägs igenom veckan, kämpa! 
 
Utanför fönstret är det grått & trist, och det är just då man måste slänga på sitt största leénde, slå på peppande musik och tänka positivt. "Girls have all power", kom ihåg det ;) 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback