Mys dag och nu- kompishäng.

Publicerat 2014-12-27 kl. 16:47:58 av Isabel Håkansson
GASH, vilken mysig dag det har varit. Verkligen. Jag har varit över och lämnat kaninerna i deras nya hem, vilket kändes sorgligt men ändå otroligt bra. Det fanns fler både kaniner och marsvin där och alla dem bor ihop inuti en liten stuga, så fint och såå mysigt. Dem bor princip vid stallet så jag får hälsa på när jag vill! Jag har haft kanin i 6-7 år, så det kommer kännas tomt att inte längre behöva gå upp varje morgon, eftermiddag och kväll för att mata och gossa med dem.. men det känns bra ändå... som sagt. 
 
För nån timme sen hoppade jag in i duschen och har nu sminkat på mig litegrann, borstat igenom håret och satt på mig nya, rena kläder. Visst är det så skönt att bara få vara hemma och mysa runt i mjukisdress, en stor knut på huvudet och varma tofflor på fötterna en hel dag, men jag är alltid lika tacksam så fort jag får komma ut och träffa lite folk. Vilket jag ska göra ikväll! Jag ska över till en kompis och sover även kvar där ikväll, så när det här inlägget är publicerat så loggar jag ut ifrån bloggen för sista gången idag. 
 
Förresten, jag vill tacka alla er som snapar, mejlar och skickar meddelanden till mig. Det betyder mycket och jag blir helt varm i hjärtat när jag ser hur fina människor det är som faktiskt läser min blogg. Fina människor på både insidan & utsidan ♥ Ni äger!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Visst är det skönt att fräscha upp sig lite och komma utanför huset lite ;)
Kram!

2014-12-27 @ 18:50:21
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Isabelle Johansson

Hej vill bara påminna dig om en sak. Om du kommenterar min blogg så får du alltid dubbelt kommentarer tillbaka. Så om kommentarer en kommenterar får du tillbaka 2 och så vidare. Och om du ställer 3 frågor på min frågestund här : http://isabellejohansson.se/2014/december/fragestund.html#comment får du en länk i det inlägget för fler tals hundra läsare på min blogg. Kram!

2014-12-27 @ 18:57:24
URL: http://isabellejohaansson.blogg.se
Postat av: Anna - photography, life, style

Vilken underbar dag och verkligen fin bild :)

2014-12-27 @ 20:21:30
URL: http://aannab.webblogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Åh ni är så fina du och Snobbis! <3

Du skulle inte vilja slänga in ett gästbloggningsinlägg här på min blogg? Jag ska nämligen bort från och med onsdag och en vecka framåt.
Du kanske kan ta ett av dina gamla andra inlägg att publicera på min blogg, eller kanske publicera ett nyskrivet? Du får isåfall fria händer och kan bara skicka över länk till inlägget på facebook/en kommentar eller vad du än vill.

Kramis <3

Svar: Åh, vad kul att du frågar! Absolut skulle jag kunna det! Ska jag mejla dig ett inlägg eller skickar du inlogg osv? :) (och tack btw, du och Hassan är fina <3)
Kram <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-28 @ 16:42:08
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Sv: Så kul <3 Du kan mejla över de till [email protected].
Kramis!

2014-12-28 @ 17:48:24
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback