Mellandagsrean // mina inköp

Publicerat 2014-12-27 kl. 15:00:00 av Isabel Håkansson
Det här + en jättefin ljuslykta var vad som fick följa med mig hem igår ifrån mellandagsrean.
 
Jag är såå nöjd & känner mig rätt nöjd med allt jag har hemma nu. Och jag måste bara tillägga, kläderna ser SÅ mycket bättre ut när man har på sig dem, kan erkänna att dem ser otroligt fula ut på bild.. hehe. Anyhow, förhoppningsvis hinner jag ner på stan nån mer gång innan mellandagsrean är slut. Jag har ju b.la ett presentkort på hööks, så där ska jag gå in nån dag och fynda lite hade jag tänkt!
 
Hästarna skulle behöva lite B-vitamin och andra nödvändigheter, men det känns lite tråkigt att handla det med mitt presentkort liksom.. Jag hade mer tänkt att spendera det på nån snygg ridtröja, pannband eller nåt nytt schabrak med matchande lindor kanske? Hmm.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anna - photography, life, style

Superfina saker :D

2014-12-27 @ 20:20:12
URL: http://aannab.webblogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vad mycket snyggt :D Elf concealern är super!

2014-12-27 @ 22:16:28
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback