Lite bilder från igår..

Publicerat 2014-12-21 kl. 15:42:00 av Isabel Håkansson
Jag som rider på första bilden, Sandra på resten. 
 
Bilder ifrån gårdagen hihi, Pepsi var så oootroligt pigg när jag red. När Sandra hoppade upp så var han lite tröttare, men fortfarande så ville han princip bara galoppera. Söten! Det enda negativa är att det känns sååå hemskt att rida honom på pessoa-bett.. helt seriöst. Om han vore min egen skulle jag försöka lära honom att inte bralla så fort han får långa tyglar, hehe.
 
Och en sak till - tävlingen i samarbete med caseapp kommer upp imorgon istället. Nu har jag gjort mig redo inför en kväll i grannstaden och har inga planer på att blogga så mycket mer just idag, tyvärr. Men vi får se, kanske kommer ett kvällsinlägg upp åt er senare ikväll, men tävlingen som sagt får vänta tills imorgon! Puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JohannaRonja

Fin blogg du har! Kika gjärna in på våran nyuppstartade blogg, skulle vara kul :) Ha en bra dag!

2014-12-21 @ 15:51:15
URL: http://nouw.com/blondieandbrunette
Postat av: Caroline

Men oj, varför rids han på det? Supersöt häst hur som helst, och bilderna är ju verkligen superfina!

Svar: Ingen aning faktiskt.. Nog för att han är riktigt stark, men jag ser helt klart att det finns andra bett man skulle kunna använda på honom som skulle fungera minst lika bra, eller bättre. Och tack fina du, verkligen!
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-21 @ 18:52:08
URL: http://turbosuit.horseworld.se
Postat av: Anonym

Varför har ni inga ridvästar?

2014-12-21 @ 21:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback