Last Tuesday of 2014.

Publicerat 2014-12-30 kl. 21:18:15 av Isabel Håkansson
Alltså, hörni.. leéndet på mina läppar när jag tänker på 2015 är galet stort. Ni vet sådär löjligt, barnsligt glatt och brett leénde när man tänker på nånting som man verkligen ser fram emot och är hoppfull inför.. Vi är inne på sista tisdagen 2014, vilket känns heeelt sinnesjukt. Så fort tiden har gått. Jag menar, var det inte nyss som jag tillsammans med en massa braiga kompisar skålade in 2014 och hälsade den välkommen med öppna armar, helt ovetandes vad det här året hade att erbjuda oss? Wow. 2014, vilket j*vla år det varit. 
 
Ikväll har jag varit inne i stan med mamma och handlat lite gott, en energidricka och en isglass fick följa med mig hem, hihi. Så, bara för att det här är min sista kväll det här året som jag sitter hemma så ska jag ta det riktigt, riktigt lugnt. Måla naglarna i nån silverglittrig färg, lägga på en facemask och kolla på youtube-klipp nerbäddad i soffan under en varm filt låter som en riktigt bra idé, eller vad säger ni? Let's do it. 
 
Nu är alla mina mål inför det kommande året satta och jag har så mycket roligt inplanerat, men lika mycket som jag har roliga saker att se fram emot så har jag även en del tråkiga saker att se fram emot.. där är b.la gymnasievalet inblandat. Blä, vad jobbigt det känns. Verkligen. Men från en sak till en annan - nu ska jag börja skriva ihop ett inlägg om alla mina mål inför det kommande året. Håll utkik under morgondagen! Puss & godnatt hörni, sovgott och ta vara på den här kvällen ♥ Love you all. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback