Just an ordinary Sunday.

Publicerat 2014-12-14 kl. 20:00:31 av Isabel Håkansson
♥ Haft sovmorgon.
♥ Varit i stallet.
♥ Åkt hem till Milla.
♥ Ätit.
Duschat & målat naglarna.
 
Det är exakt vad jag hunnit med idag, ingenting alls alltså.. Jag menar, klockan är 8 på kvällen och hela min söndag har gått åt till att göra princip ingenting? Jobbigt. Alla hästar vilade idag, både Tequila, Snobben och Philip. Det var benhårt överallt så det fanns inte en chans att jag skulle kunnat rida S, tyvärr. Nu är verkligen vintern påväg in över landet och jag väntar bara på snön som aldrig verkar vilja komma.. När det väl har börjat frysa utomhus så vill jag att snön ska komma direkt så att man kan ut och pulsa med hästarna på stora fält med knähög pudersnö, det är såå mysigt!
 
Jag sover hemma hos pappa ikväll eftersom mamma är i Stockholm över natten, saknat honom faktiskt. Så ikväll ska jag bara - umgås med pappa, blogga så gott det går utan datorn (suck) och förbereda mig inför min sista skolvecka innan jullovet, woho! Jag är taggad och glad på livet, mitt sista prov för det här året är skrivet och allt plugg är lagt på hyllan. Nu inväntar jag ett mysigt och lugnt jullov med en massa bra personer och mycket hästar inkluderat, sounds good.
 
Har ni några speciella planer och grejer inplanerade på erat jullov? Berätta!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Jag har en lite större grej inplanerad haha, vilket är att jag drar till Gran Canaria över nyår och resterande dagar av mitt jullov, det kommer bli såååå härligt och trots att jag kan hyperventilera av gråt pga. att lämna Hassan en vecka kommer det bli så skönt med lite värme, kvällar längs stranden med solglasögon, linne & shorts.

Så det är väll det, haha! :D

Svar: Åååh vad avundsjuk jag blir!! Men så skönt ändå att få lite variation i vardan och få uppleva lite värme och sol igen, det var ju ett tag sen.. Det är du värd ❤️
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-14 @ 20:37:48
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback