Isabel, vad tycker du om..? // SVAREN.

Publicerat 2014-12-29 kl. 15:00:00 av Isabel Håkansson
Innan ni kollar på videon så lägg märke till några saker:
 
1. Vi svarade aldrig utförligt på mobbnings-frågorna. Mobbning är HEMSKT och vad Sandra menar när hon säger "vad finns det att tycka" så menade hon något i form med att det inte går att tycka annat än att det är just, hemskt.
 
2. Jag tycker alltså tumme ner på frågan kring "äkta päls" det framkommer inte speciellt bra i mitt videosvar, tycker jag.
 
3. Jag skulle inte kunna äga en travade bara för att dem inte är mina typer av hästar att rida, helt enkelt! Sen är travare oftast väldigt "heta på gröten" vilket jag skulle tycka blev jobbigt i längden. Men som sagt, superfina hästar!
 
4. Jag var nyduschad och superful, haha. Men det bjuder jag på!
 
Nu - enjoy the videos. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad glad jag blev när du kom med ett ordentligt svar på SD frågan. Jag själv är inte SDare men den värsta som finns är när folk bara kastar ur sig ordet "Rasister" som svar på allt gällande dem, du verkar ju i alla fall ha lite koll haha och vågar tycka som du gör! Många är ju livrädda att bli stämplade så de vågar inte ens tycka själva. :)

2014-12-30 @ 12:27:01
Postat av: Maja

Vad glad jag blev när du kom med ett ordentligt svar på SD frågan. Jag själv är inte SDare men den värsta som finns är när folk bara kastar ur sig ordet "Rasister" som svar på allt gällande dem, du verkar ju i alla fall ha lite koll haha och vågar tycka som du gör! Många är ju livrädda att bli stämplade så de vågar inte ens tycka själva. :)

2014-12-30 @ 12:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback