Inviger jullovet med..

Publicerat 2014-12-19 kl. 14:54:29 av Isabel Håkansson
Mitt jullov invigdes med mensvärk ifrån helv*tet.. Det tvingade mig att avboka min tid hos tjejen jag skulle fixa fransarna hos, the struggle with being a girl. Men jag är faktiskt riktigt, riktigt lycklig och glad ändå för att jag nu offeciellt har jullov! Direkt efter att jag fått mina betyg och kramat alla hejdå så drog jag och käkade pizza ihop med Sandra och Linn, och gav dem mig en varsinn julklapp och jag kunde inte bli mycket nöjdare! Bäst är dem ♥
 
Nu, efter att ha knaprat ipren i nån timme så ska jag bege mig upp mot stallet för att rida Snobben. Idag blir det en uteritt med mycket galopp, all överskottsenergi som Snobben gått och bärt på ska ur honom idag och jag är förberedd på en otroligt pigg och GLAD ponny! Så kul. Philip ska även han ridas ut lite senare ihop med syrran, gosen har haft lite vila den här veckan, men det var han värd. 
 
Förresten! Idag avslöjar jag vinnaren av "dagens blogg" som jag hade för ett tag sen, stay updated. Jag hade faktiskt helt glömt av den tävlingen.. men som sagt, idag ska vinnaren lottas fram! 
SÅ nöjd över mina julklappar ifrån Sandra & Linn, verkligen. Tack babes ♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Isabel - mensvärk - I FEEL YOU! samma här, fyfan har typ dött hela dagen. Jaja det är väl smällar man får ta antar jag... x(

Svar: Haha, tyvärr - JA! :(((
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-19 @ 16:31:45
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Sara

Lite udda fråga men nu när 2014 börjar gå mot sitt slut känner du att du har uppnått målen du satt upp för 2014 och om inte vad skulle du gjort annorlunda dör att nå dom, svaret kanske kan komma i ett enskilt inlägg ;) ?
Kram 😄

Svar: Absolut, fixar det!
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-19 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback