I'm so proud!

Publicerat 2014-12-03 kl. 15:53:14 av Isabel Håkansson
Jag är såå stolt över mig själv, faktiskt! Jag kom till skolan imorse med påsar under ögonen, en negativ inställning till skolan och hade ett sånt stort sug att bara sätta mig på första bästa buss hem igen. Men jag tog mig igenom skoldagen och fick dessutom reda på att jag klarade matteprovet jag gjorde i tisdags (jag har jättesvårt för matte för att tillägga) och fick A på min senaste svenska uppgift - hivefive på den, eller? Då ändrades plötsligt min inställning till skolan och jag kände att all press och stress den senaste tiden har varit värt de, för ÅH vad känslan av att ha lyckats bra är härlig!
 
Jag slutade tidigt idag, redan vid 2 faktiskt. Så nu har jag precis kollat klart på två avsnitt av Svenska Hollywood fruar och ska så fort jag publicerat det här inlägget sätta på mig stallkläder för att dra mig mot till stallet. Snobben ska putsas på och linimenteras in lite innan träningen, stretcha alla benen och skämmas bort lite. Samt att han ska få käka lite middag innan vi lastar på honom, allt för att han ska ha förutsättningarna att prestera så bra som möjligt på träningen! Philip ska skämmas bort med godis och ryktmys, få sig en promenad i mörkret och sen få komma in i en mockat box med en massa fluffigt halm, lyxponnyn ;) 
 
Har eran onsdag varit bra? Tell me! ♥
Är inte han typ världens sötaste ponny, or what? Mitt hjärta smälter 38204 gånger om, ser ni hur han poserar framför kameran? Waaah, sötponny. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin liten ponny!

2014-12-03 @ 16:21:54
URL: http://ilooksharp.horseworld.se
Postat av: Angelica Karlsson & Jalonen

Vad gudomligt söt! <3

2014-12-04 @ 20:19:58
URL: http://equua.blogg.se/
Postat av: angelica jalonen

åhå vilken söting! dom ser så rolig ut när dom är klippta ^^

Svar: Haha jaa, värsta moon-bootsen!
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-06 @ 19:37:09
URL: http://equua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback