I samarbete med Caseapp..

Publicerat 2014-12-20 kl. 15:00:00 av Isabel Håkansson
♥ Inlägget skrivs i samarbete med Caseapp ♥

Igår fick jag hem ett litet paket på posten, nämligen mitt egengjorda designskal som jag fått i samarbete med Caseapp. Jag har faktiskt inget skal därifrån tidigare, och blev SÅ chockad när jag satte på skalet på min mobil. Så otroligt bra passform och bra skyddsmatrial för mobilen, verkligen. Sen var det dessutom väldigt lätt att på ett smidigt och snabbt sätt designa skalet på deras hemsida - www.caseapp.se. 
 
Jag valde att göra mitt skal i en leopardfärgad bakgrund och skriva "Dream" stort i mitten utav skalet. Anledningen till det är kort & gott att jag dagdrömmer exakt hela, hela, hela tiden. Jag älskar skalet och kommer använda det flitigt! Helt klart. Håll koll på bloggen under morgondagen, då har ni chansen att få designa ert drömskal och få det hemskickat helt gratis.. Stay tuned. 
 
Edit: Glöm inte att kika in på deras instagram-konto för inspiration @ caseapp. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback