Hej mitt vinterland ❄️

Publicerat 2014-12-17 kl. 08:42:17 av Isabel Håkansson




Okej, på en skala från 1-10, HUR mysigt är inte detta? Galet mysigt om ni frågar mig! Det har alltså snöat över natten och jag är sååå glad över det, äntligen kan man rida på som vanligt och kanske få in lite julkänslor på det innan julafton också.. Hoppas. 

Min morgon har varit bra och stressfri. Vi hade sovmorgon idag för ovanlighetensskull så jag kunde faktiskt sova till halv 8, vilket brukar vara den tiden min buss går emot skolan en vanlig vardag, jätteskönt verkligen! Så jag gjorde en ordentlig frukost med mackor och ett stort glas hallon-smoothie, inte varje dag det händer ;) Nu är jag mer än redo för en skoldag, bring it on me liksom. 

En ska lovar jag er, och det är att jag tänker ta snabbaste bussen hem idag för att kunna rida ut Snobben på nåt stort fält - om det inte hinner bli alltför mörkt innan vi kommer ut det vill säga.. Snobben älskar ju snö & det brukar bara vara för mig att hålla i mig när jag släpper honom på snötäckta fält, WOHO! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback