Godmorgon!

Publicerat 2014-12-06 kl. 11:08:00 av Isabel Håkansson
Min dag igår slutade med att jag satt i globen och kollade idol-finalen. Det om nåt måste vara det bästa med att ha en spontan pappa, det händer alltid en massa roliga saker, hehe. Dock är jag jättehes och jäääättetrött idag, men det får jag sova ikapp ikväll.. helt enkelt. Dagen i ära var det syrrans tur att bli magsjuk, så som det ser ut nu så tar jag stallet åt henne idag. Det är de som är så jobbigt med magsjukan, att den smittar så otroligt lätt.. Tänk om pappa t.ex blir magsjuk imorgon, när min magsjuka äntligen gått över, och han smittar mig igen?!? Nej, det FÅR INTE hända. 
 
Jag känner mig rätt inspirationslös och bloggvärlden i sig känns död & trist för tillfället, tyvärr. Det är såå mycket i skolan nu och jag förstår varför folks updatering går från toppen till botten, I really do.
 
Nu - käka en god frukost och börja göra mig i ordning för dagen! ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh vad kul att du såg idol i globen! Hoppas du får en bra dag och inte det blir mer magsjuka! :)

2014-12-06 @ 17:59:47
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback