Första lovdan - godmorgon!

Publicerat 2014-12-22 kl. 09:40:50 av Isabel Håkansson
Godmorgon världens goaste & finaste ni! ♥ Jag är så otroligt glad för allt kring bloggen just nu, jag klättrar i topplistan varje dag och statistiken går i en stadig kurva uppåt. Det känns inte jätteaktivt i kommentarsfälten MEN kommentarerna som kommer in är jättegulliga och endast positiva, vilket jag tackar och bockar för! Jag strävar efter att man ska kunna känna positiv energi när man klickar in på min blogg, känna igen sig i mina inlägg och ta del av en massa bilder, filmer och debatter.
 
Idag har jag båda hästarna själv eftersom pappa och syrran åker iväg på en dagstripp till Stockholm. Snobben ska ridas och Philip ska promeneras en rätt lång runda, det kan han behöva. Båda hästarna är faktiskt - trots det dåliga underlaget och alltför många ridpass i endast skritt - fina i formen just nu! Många tycker att shettisar ska vara lite tjocka och att det är en del av dess charm liksom, men jag mår bättre när jag ser att Philip är i en bra form. Det är hälsosammare för honom och han blir gladare hela han, hihi.
 
Nu - göra i ordning en kopp chocklad, bädda ner mig i soffan under en filt och slå på lite youtube-klipp. Vi hörs later on, puss på er.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback