Ett sommarminne #tbt

Publicerat 2014-12-28 kl. 16:50:00 av Isabel Håkansson



Åh, vad jag minns det väl. När jag och Märta satte oss på ett tåg upp till Östersund för att träffa vårt underbara såkallade "Tanne-gäng" som vi träffade i nån timme på horse-show året 2012. För vissa kan det låta helt galet att åka över 60 mil och spendera flera nätter med en grupp människor som vi träffat så pass lite som vi hade gjort, i nån timme för 2 år sen. Men aldrig någonsin i hela mitt liv har jag klickat så bra med personer jag trots allt träffat så lite. Det känns som om vi känt varandra större delen av livet, liksom. Världens bästa tjejor!
 
Det är helt galet hur mycket vi hann göra och uppleva under dem 4 ynka dagarna vi hade ihop, långritt, gå på bio, se Jonna ramla i sjön med kläder, mobil och skor, hitta en studsmatta och helt random börja hoppa på den, se på fotbolls-cup, gå på fest, spendera en natt ute hos Tilda i Nälden.. eller varför inte ta upp när jag tappade min plånbok på en buss med över 1000 kronor löst i och vi alla panik ringde runt, när vi käkade på Max mitt i natten eller när alla köpte med sig godis och satt vid hamnen.. gud, vad jag saknar det. Sommaren 2014 alltså, vilka avtryck den lämnade. Jag kommer alltid att minnas sommaren som var på både gott & ont!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh Isabel (och Märta) vad jag saknar er!!
Hade den bästa veckan någonsin med er,åhh mina tjejer <33
vi MÅSTE göra om det 2015, och vi får komma ner till er också.

2014-12-28 @ 22:11:25
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback