En paus, en välbehövlig sådan.

Publicerat 2014-12-18 kl. 19:50:05 av Isabel Håkansson
Åh, jag hittade en massa både roliga saker när jag rensade inne på mitt rum idag. B.la hittade jag mitt tagelarmband som jag började med för väldigt längesen men aldrig gjort klart, en gammal sovenier ifrån Tenerife, pengar, smycken, ett presentkort på 500kr (!!) som jag aldrig ens rört utan det låg kvar i presentasken som jag fick på min 15-årsdag och en massa annat kul. Härmed lovar jag mig själv att INTE samla på mig så otroligt mycket skräp i mitt nya rum sen, det blir så proppat i exakt alla lådutrymmen och bara allmänt ofräscht.
 
När jag packat, sorterat och slängt en massa saker inne på rummet iallafall så spolade jag upp badvatten, kletade på en ansiktsmask och la mig i badet för att bara slappna av, kolla nåt avsnitt av min favoritserie och bara vara. Släppa allt och bara njuta av stunden, liksom. Efteråt duschade jag länge och nu mina vänner är jag redo att pumpa ut lite grymma inlägg åt er. Inlägget om gymnasiet ska skrivas och lite annat - let's do this. 
Min kväll i en bild hihi, GOSH vad det är utmattande att packa lådor och städa, egentligen.. helt slut är jag.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback