En hästig helg väntar..

Publicerat 2014-12-12 kl. 16:47:49 av Isabel Håkansson
Hej hallå mina hjärtan! ♥ Huuur mår ni? Hoppas att ni mår bra! Själv är jag glad efter att ha gått klart en bra och rolig skola med b.la lucia-uppträdande. Det var sååå kul och alla var jättefina, verkligen! Funderar ibland på varför jag inte tar mig tiden att locka mitt hår till skolan lite oftare, men sen kommer jag på det.. jag är EXTREMT morgontrött. Alltså e.x.t.r.e.m.t morgontrött, helt död. Men fint är det iallafall och hade jag födds till att vara morgonpigg så hade jag lätt tagit mig tiden att fixa håret lockigt lite oftare, utan tvekan. 
 
Ännu gladare är jag eftersom att jag nu har helg och 2 grymma dagar framför mig, med bara en massa häst inräknat. Imorgon ska jag upp vid 8 och åka raka vägen ut till stallet, rida Snobben & en annan häst i stallet som heter Pepsi, en fjording. Han är jättestor i mitt tycke och grov som tusan, så det ska bli jättekul att få prova honom litegrann, hihi. Efter att jag fixat stallet här hemma iallafall så ska jag svida om till lite bekvämare kläder och sen ska jag dra mig emot ridklubben för att vara funktionär under årets luciaföreställning. Det är många utav mina kompisar som ska vara med och väldigt många som kommer och kollar, så det kommer bli asmysigt! 
 
Efter att jag varit på klubben och hjälpt till så ska jag sova över med två kompisar för att sedan på söndag åka ut till Tequila. Dock ska jag inte rida, men jag ska pyssla om henne ordentligt och bara umgås iallafall! Sen ska jag promenera med Milla och Jennifer som ska rida, fota dem lite och sådär. Sen ska stallet här hemma fixas också, såklart. En riktig stallhelg väntar and I totally love it ♥
Min passion i livet, hästarna. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Kika in här : http://isabelles.horseworld.se/2014/12/12/ridsporten/#comments och läs + kommentera så får du alltid dubbelt kommenterer tillbaka vilket inlägg som helst!

2014-12-12 @ 22:30:22
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback